Weblog en overige

Blogs & puppydagboekjes

Thuisbezoekjes nest 2 ( '10/'11)
Thuisbezoekjes nest 1 (2009)

Weblogs

Kijk voor nog meer blogs in de menubalk rechts.

Heerlijk dagje in Zuid-Holland (2 mei 2013)

Wat heb ik een heerlijke dag gehad zeg gisteren! Ik heb me in tijden niet zo slecht gevoeld maar het was het dubbel en dwars waard alle pijn en klachten die ik nu voel…
Aangezien we vakantie hebben hadden we afgesproken met wat vrienden uit Zuid-Holland om even gezellig op visite te gaan. Eerste stop van de dag van Christine, Elphaba’s fokster. Haar hadden we alweer een tijdje niet meer gezien en sinds we Elphaba’s nestje bezochten ook niet meer thuis bezocht. Hoog tijd dus om weer eens die kant uit te gaan! Onderweg zijn we nog even in het centrum bij haar gestopt om een kaartje te kopen (voor bij de cadeaus, we konden niet met lege handen komen immers) en aan het begin van de middag kwamen we dan eindelijk bij haar aan. De honden waren allemaal door het dolle heen en het duurde even voor iedereen aan mekaar gewend was. Maar al gauw aten de Shelties uit de etensbakken van de Chineesjes en liep iedereen door mekaar heen heerlijk gewoon z’n eigen ding te doen. We hebben daar even gezeten, wat gekletst en hebben ook een leuke groepsfoto gemaakt. Moeder en dochter samen op de foto, altijd leuk toch?!

Hierna was het tijd voor onze speciale wandeling… We hebben met Christine en 5 van haar 7 Cresties namelijk haar ‘speciale plekje’ bezocht, een strand niet ver bij haar huis vandaan. Het leek onderweg net of we naar het eind van de wereld reden maar eenmaal daar zagen we waarom… We hadden zowat het hele strand voor onszelf, heerlijk! We zijn naar een van de eilandjes gelopen waar we lekker even hebben gezeten terwijl de honden om ons heen helemaal los gingen. Het was een prachtig gezicht al die Chineesjes en 2 Shelties samen op het strand daar rennen en lol hebben alsof ze nooit anders hadden gedaan! Alleen Ash vond het niet echt wat, het was wat te koud voor haar met de stevige wind dus zij heeft het grootste deel van de tijd in haar tas doorgebracht.

We zijn uiteindelijk ongeveer 2 uurtjes op het strand geweest voor we afscheid van mekaar namen en ieder onze eigen weg weer gingen. Voor ons was de dag daarmee echter nog niet afgelopen want wij hadden nog een stop te gaan. Mijn vriendin Maryse die meestal ons bezoekt woont niet zo ver daar vandaan dus op weg terug naar huis zijn we daar ook nog even langs gegaan. De hele weg naar haar huis toe was een en al file dus we kwamen iets later dan gepland daar aan maar hebben nog wel even lekker in de tuin kunnen zitten met de hondjes en konijnen. Ook heb ik eindelijk haar Dan (Milton Falls The Banjoman) ontmoet, een Collie pup van inmiddels alweer 6mnd oud die sinds 3 maanden bij hen woont. Wat een schat zeg, en ook een leuk fotomodel!

Rond 20u ’s avonds zijn we dan toch eindelijk echt richting huis gegaan. Onderweg hebben we nog wat gegeten en uiteindelijk kwamen we zo rond 22u weer thuis aan. Helemaal gesloopt allemaal, kapot maar wel met heel veel leuke herinneringen en foto’s (maar liefst ruim 500) van de dag…
Ik heb in tijden niet zoveel gedaan op een dag en ben duidelijk over mijn grenzen heen gegaan gisteren, maar het was het me meer dan waard gezien hoeveel lol ik er in heb gehad. Voorlopig doe ik het gewoon rustig aan maar dit soort tripjes zijn ondanks alles zeker voor herhaling vatbaar hoor!

Kijk voor nog meer leuke foto’s hier op mijn Facebook pagina en bezoek de albums hier op de site voor de bovenstaande foto's in een groter formaat…